Zwroty i reklamacje
Zasady zwrotów i jak zareklamować wadliwy towar.
Zwrot lub wymiana towaru
Towar w naszym sklepie możesz zwrócić lub wymienić bez podania przyczyny aż do 21 dni od otrzymania przez Ciebie towaru. Dajemy Ci dodatkowy czas, względem standardowych 14 dni, na podjęcie decyzji o zatrzymaniu lub odesłaniu towaru – jesteśmy pewni jakości naszych produktów. W przypadku ubrań, wymiana np. na inny rozmiar może nie zawsze być możliwa, np. w przypadku produktów limitowanych.
Jeśli nie jesteś zadowolona/y ze swojego zakupu, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@stkreacja.pl i opisz swój problem lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz odpowiedni temat. Jeśli chcesz zwrócić produkt skorzystaj z formularza zwrotu (pdf). Wydrukuj go, wypełnij i dołącz do zwracanego towaru.
Zwracany Towar należy przesłać na adres:
Stacja Kreacja
Krzysztof Basiak
ul. Wrzosowa 7
05-075, Warszawa
Można również dokonać zwrotu przez paczkomat:
Paczkomat WAW24N (Ul. 1 Praskiego Pułku 16, 05-075 Warszawa)
Nr. telefonu sprzedawcy: 728 023 985
Adres email: kontakt@stkreacja.pl
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Bardzo prosimy, aby produkty zwracane nie miały śladów użytkowania oraz posiadały oryginalne metki i opakowanie. W przypadku odesłania zniszczonego, używanego lub niekompletnego towaru, kwota zwrotu może być pomniejszona o koszty doprowadzenia produktu do stanu, umożliwiającego jego ponowną sprzedaż – np. koszt nowego opakowania, czyszczenia/odnowienia produktu (art. 34 ustawy o prawach konsumenta, pkt 4).
Uwaga – zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku produktów z personalizacją (np. możliwość wpisania własnego imienia, dedykacji, numeru lokomotywy/autobusu/autokaru/innego pojazdu, czy innego tekstu itp.) oraz produktów zaprojektowanych na indywidualne zamówienie klienta (art. 38 ustawy o prawach konsumenta, pkt 3).
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, by wysyłane do naszych klientów produkty, były najwyższej jakości i pozbawione wad – Wasze zadowolenie jest dla nas priorytetem.
W przypadku otrzymania wadliwego towaru, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@stkreacja.pl i opisz wadę – możesz dołączyć również zdjęcie wady/uszkodzenia. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego i wybrać odpowiedni temat. Po naszej odpowiedzi, możesz odesłać do nas uszkodzony towar.
Wadliwy towar należy przesłać na adres:
Stacja Kreacja
Krzysztof Basiak
ul. Wrzosowa 7
05-075, Warszawa
Można również dokonać zwrotu wadliwego towaru przez paczkomat:
Paczkomat WAW24N (Ul. 1 Praskiego Pułku 16, 05-075 Warszawa)
Nr. telefonu sprzedawcy: 728 023 985
Adres email: kontakt@stkreacja.pl
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Przesyłki staramy się pakować jak w taki sposób, żeby dotarły do klienta bez uszkodzeń – nie mniej, zdarzają się incydentalnie uszkodzenia produktów w transporcie. W przypadku uszkodzenia towaru z winy przewoźnika, należy sporządzić odpowiedni protokół szkody, zgodnie z regulaminem firmy przewozowej. W przypadku sposobu wysyłki „Paczkomaty InPost”, jeżeli stan przesyłki budzi zastrzeżenia (szczególnie w przypadku produktów kruchych, np. kubki; w ich przypadku polecamy np. delikatnie potrząsnąć przesyłką, czy nie słychać ułamanych lub potłuczonych elementów), należy wybrać opcję w paczkomacie: „Mam uwagi do przesyłki” i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie. Można również sporządzić e-protokół szkody już po odebraniu przesyłki, jednak należy zrobić to możliwie niezwłocznie.
Link do e-protokołu InPost: https://inpost.pl/protokol