FAQ - pytania i odpowiedzi
Lista najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi na nie.
Wzory i oferta
Stacja Kreacja jest sklepem internetowym, założonym w 2021 roku – posiadamy w ofercie gadżety kolejowe, o komunikacji miejskiej, transporcie i kultowymi samochodami. Więcej o nas przeczytasz w zakładce: O NAS
Większość wzorów to autorskie projekty założyciela Stacji Kreacji, który jest z zawodu grafikiem, ale i miłośnikiem kolei, komunikacji miejskiej i motoryzacji.
Nie wykluczamy tego, by w przyszłości można było oferować własne wzory w ramach naszego sklepu za prowizję od sprzedaży – aktualnie takiej możliwości niestety nie ma.
Tak, możemy zrealizować Twój własny projekt na kubku lub innym gadżecie. Warunkiem jest to, że musisz być autorem przesyłanego wzoru (lub mieć wykupioną licencję/pozwolenie na użytkowanie do danej grafiki, lub zdjęcia, które do nas przesyłasz). Nie realizujemy grafik lub zdjęć pobranych z internetu, bez zgody lub licencji od autora – chyba, że dana grafika lub zdjęcie posiada licencję do komercyjnego wykorzystania bez opłat. Nie realizujemy również projektów z logotypami firm, czy organizacji. Więcej informacji znajdziesz na stronie PROJEKTY NA ZAMÓWIENIE.
Tak, projektujemy również wzory na zamówienie klientów, według ich wytycznych. Więcej informacji znajdziesz na stronie PROJEKTY NA ZAMÓWIENIE.
Nieustannie staramy się uzupełniać nasze serie wzorów z taborem o kolejne modele lokomotyw/autobusów/innych pojazdów, zależnie od tematyki danej serii. Niestety, z uwagi na mniejszą popularność, niektóre typy taboru mogą być niedostępne w danej serii gadżetów. Napisz do nas na kontakt@stkreacja.pl jeśli brakuje modelu, który lubisz, a dorobimy odpowiedni wzór do już istniejącej serii.
Na stronach produktów z personalizacją, możesz dowolnie i samodzielnie personalizować wzór poprzez odpowiednie pola tekstowe lub tzw. pola wyboru – bez potrzeby kontaktu z obsługą sklepu. Personalizacja jest bardzo prosta i ogranicza się do wpisania odpowiednich danych lub/i zaznaczenia odpowiednich opcji. Dla niektórych produktów, np z tabliczkami taborowymi, można modyfikować serię taboru, numer jednostki, przydział czasem również może być wpisana dedykacja lub imię osoby, dla której jest kubek. Z uwagi na ograniczenia techniczne, nie wszystkie zmiany będą widoczne w formie wizualizacji przed zakupem. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zobaczyć, jak kubek wyglądał by po personalizacji, napisz do nas przed złożeniem zamówienia na kontakt@stkreacja.pl
Wzory limitowane są dostępne tylko przez pewien czas – z reguły przez miesiąc, czasami w mocno ograniczonej ilości – produkty z tymi wzorami mają również nieco wyższą cenę, niż standardowe wzory, dostępne stale w ofercie.
W chwili obecnej, naszą główną ofertę tworzą kubki ceramiczne, z białym środkiem i uszkiem, w połysku w dwóch pojemnościach – 330ml i 440ml. Posiadamy również koszulki i smyczki. Nieustannie będziemy rozszerzać naszą ofertę o kolejne produkty – zapraszamy do odwiedzania naszego profilu na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE, by nie przegapić nowości!
W dziale OUTLET znajdują się produkty z pewnymi wadami, np. nie do końca wyraźnymi wzorami, plamami na wzorach, niedogrzanych wzorach, lub z drobnymi uszkodzeniami / zabrudzeniami, po zwrotach, lub pełnowartościowe produkty, ale wycofywane na stałe z oferty. Z tego powodu, są one oferowane w atrakcyjnych cenach. Każda wada produktu jest dokładnie opisana (jeśli takowe są), a każdy produkt jest dokładnie sfotografowany.
Sklep, obsługa klienta i wysyłka
W zakładce KONTAKT oraz w stopce sklepu znajdują się nasze wszelkie dane kontaktowe.
W chwili obecnej polskie prawo pozwala na prowadzenie tzw. działalności nierejestrowanej – z której to możliwości Stacja Kreacja postanowiła skorzystać w początkowej fazie działalności. Działalność nierejestrowana co do zasady, nie różni się aż tak mocno od normalnej działalności gospodarczej. Z punktu widzenia klienta przysługuje Ci możliwość zwrotu towaru, jak i reklamacji, jak w innych sklepach internetowych. Posiadamy również bramkę do szybkich płatności przez internet. Nie wystawiamy natomiast faktur VAT. Wraz z rozwojem sklepu, na pewno zdecydujemy się na otworzenie oficjalnej działalności w niedalekiej przyszłości.
Tak, mimo prowadzenia działalności nierejestrowanej, dalej masz pełne prawo zwrotu towaru, zakupionego na odległość. Dajemy Ci aż 21 dni, zamiast standardowych 14, na podjęcie decyzji o zwrocie zakupionych produktów. Więcej o zwrotach przeczytasz w dziale ZWROTY I REKLAMACJE
Tak, do każdego zakupu dołączamy rachunek potwierdzający zakup.
Niestety nie, na ten moment nie mamy takiej możliwości.
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy wysyłany produkt był bez wad i najwyższej jakości. Jeżeli jednak otrzymasz wadliwy towar, nie przejmuj się – napisz do nas na kontakt@stkreacja.pl lub skorzystaj z formularza na stronie KONTAKT i opisz problem z produktem. Uwaga – uszkodzenia przesyłki, które wydarzyły się w trakcie transportu, należy reklamować bezpośrednio w firmie kurierskiej. Więcej informacji na stronie ZWROTY I REKLAMACJE.
Oprócz standardowego przelewu na konto bankowe, oferujemy również szybkie i bezpieczne płatności online z wielu polskich banków, oraz poprzez Blik. Dostawcą szybkich płatności jest operator HotPay. Więcej informacji znajdziesz w dziale BEZPIECZNE I SZYBKIE PŁATNOŚCI.
Tak – oferujemy przesyłkę za pobraniem poprzez Pocztę Polską.
Tak, założenie konta w naszym sklepie nie jest wymagane do realizacji zamówienia. Jednakże, posiadanie konta może przydać się w przyspieszeniu kolejnych zakupów, ułatwić śledzenie statusu zamówienia, dodatkowo – stali klienci mogą liczyć na atrakcyjne rabaty na następne zakupy.
Tak, napisz do nas na adres email kontakt@stkreacja.pl a Twoje konto i wszystkie Twoje dane zostaną usunięte z bazy danych.
Jeżeli minął np. tydzień od powiadomienia, że towar został wysłany, a paczka dalej nie dotarła, bardzo prosimy o kontakt na kontakt@stkreacja.pl
Spróbujemy namierzyć przesyłkę i sprawdzimy co się z nią stało, w razie potrzeby, skontaktujemy się z firmą przewozową.
Sklep ma głównie internetowy charakter, więc niestety, nie ma takiej możliwości. Ponadto, wiele wzorów jest nanoszonych na gadżety dopiero przy zakupie przez klienta, lub są zamawiane w zewnętrznej firmie – tylko część gadżetów mamy fizycznie na stanie.
Nie przewidujemy możliwości osobistego odbioru towaru – nasz sklep ma wyłącznie internetowy charakter.
Tak, mamy w planach własne stoiska np. na paradach parowozów, lub innych wydarzeniach związanych z koleją, komunikacją miejską lub motoryzacją/transportem. Śledź nasz profil na Facebooku, by niczego nie przegapić.
Nie przyjmujemy zamówień przez telefon. Zamówienia składamy poprzez sklep internetowy, również w przypadku projektów na zamówienie.
Telefony odbieramy w godzinach 10-18 w dni robocze. Na maile odpisujemy w miarę możliwości, również poza tymi godzinami, ale nie jest to regułą.
Inne
Jeżeli coś nie działa na stronie, lub zauważyłeś/zauważyłaś błąd w opisie, skontaktuj się z nami. W zakładce KONTAKT znajdują się nasze wszelkie dane kontaktowe.
Staramy się dbać o ekologię, dlatego korzystamy z brązowych/szarych kartoników na kubki, do tego korzystamy z folii bąbelkowej, która pochodzi w 90% z regranulatu i w całości poddaje się recyclingowi. Paczki zawijamy albo w szary papier, albo w specjalną folię stretch, która jest maszynowo mocno naciągnięta – dzięki czemu, na jedną paczkę zużywany do 2-3x mniej plastiku. Docelowo, chcielibyśmy całkowicie zrezygnować z plastiku przy pakowaniu.
Nie! Wszelkie gadżety z nieudanymi wzorami, lub wycofane z oferty, są dostępne do kupienia w dziale OUTLET. Warto tam zaglądać, bo czasem oferujemy prawdziwe perełki, często z niewielkimi wadami, w bardzo korzystnej cenie – czasem wręcz w cenie zakupu czystego gadżetu, bez żadnego wzoru.
Tak, współpracujemy już z kilkoma inicjatywami związanymi z kolejnictwem i nie tylko – jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi firmami / spółkami / stowarzyszeniami / inicjatywami / fundacjami o profilu zgodnym z tematyką naszego sklepu. Więcej informacji o naszych aktualnych partnerach i o współpracy, znajdziesz w dziale WSPÓŁPRACA I PARTNERZY SKLEPU.